Passar Kids

Detta var min lugn fredag ja.

Sanna ringde och fråga om jag kunde hämta lilla André på dagis han var lite sjuk. Hon hade precis kommit till jobbet och Andreas kom inte hem förrän ikväll. Klart jag kan hämta honom. Blir lugnt vi hyr en film och myser i soffan som att han ändån ha feber och är trött. Tjii där fick jag. Jo visst hade han feber men, direkt efter att jag hade jätte honom alvedon så piggna han till.
Jag kollade på filmen vi hyrde - Boog & Elliot medan André låg och busa i min säng. Han tyckte den var super cool som han själv uttryckte sig. Barn är så roliga. Sen ringde Ida och sa att Mathilda var rädd så fick hämta dem med så nu sitter vi alla4 hemma hos mig och kollar film och äter popcorn. Riktigt mysigt.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0