Torsdags mys

Det kändes riktigt skönt att sätta sig framför tvn ikväll. Har fått helg fint i lägenheten fast det tog sin lilla tid men, det var det värt. Detta innebär att jag kan ta helg redan ikväll. Har tänt lite ljus och tagit fram mitt favvo snacks - physalis och till det dricker jag varmt pepparmints thé. Pepparmints thé är mest för min hals och förkylning. Fick det av min kusin ner jag var nere i Tyskland och knappt kunde prata. Det gjorde underverk. Jag brukar vara super förkyld i minst en vecka men, efter jag hade börjat dricka det börja det snabbt försvinna. Efter ett par dagar hade rösen komiit tillbaka och förkylningen lättat.

Nu ska jag krypa ner under filten och läsa min bok. Nu äntligen börjar det hända saker och det är så spännande.
Sov gott alla där ute i blogg världen.


Bild från alibaba.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0