konstig dag

Denna dagen har varit väldigt konstig. Jag jobbade mellan 7:30-13:00. Sen snabbt hem och duscha för att klockan 14:45 träffa Carina på arbetsförmedlingen. På arbetsförmedlingen gick det väldigt bra och har nu fått en hel del råd om hur jag ska söka till hösten och att jag är smart som läser flera ämne fast det inte behövs. Så jag känner mig väldigt nöjd med mitt möte på arbetsförmedlingen och det känns bra att ha en plan för det har jag nog inte haft på ett tag.
Efter mitt perfekta möte åkte jag och mamma till Jysk för att köpa en skohylla - en väldigt sne sådan. Den får inte plats så bra men, får stå så nu tills vidare.
Det jag menade med att min dag varit konstig är att jag har inte kunnat komma in på internet på hela dagen. Så jag ringde till 3 kundtjänst och var verkligen väldigt arg men, killen som tog mitt samtal var vädligt trevlig så kunde inte säga något utan gjorde som han sa. Har även nu avinstallerat mitt virusprogram. Tappade tålamodet så jag ringde till Mice och hörde om han kunde fixa det. Micke var jätte snäll och kom hit ganska så fort. Mys var snäll och bjöd på fika. Han satt och trixa med mitt internet i 3 timmar utan att får ordning på det och han prova även i sin dator utan att det fungerade. Så jag bestämde mig att jag ska ha en ny sån grej så ska in imorn. Tror ni inte att när han åkt jag startar upp datorn och internet - det funkar.
Fast det funkar nu ska jag ädån åka in tll the phone house imorn för det är ju något som inte stämmer.
Detta är min dag hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Reeeezn

hela 3:s nät var nere igår så däeför fungerade inte nätet heller förmodligen, så tror inte du behöver köpa ny internet modem tjofräs

2008-10-10 @ 06:08:08
Postat av: Linda

Jo men jag vill ju ha en ny färg hiihi. Dålig stil utav tre att inte säga det när man ringer till dem. Ska klaga.

2008-10-10 @ 08:10:29
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0