En bra dag

Dagens planer blev inte riktigt som jag hade planerat men, jag har haft en bra dag i vilket fall. Efter träningen så satte jag mig i soffan och försökte läsa på delegationen fast blev lire distraherad av någon sötis på msn. Mycket roligare än att läsa på prov. Oops inte alls bra.
 Jag hade bestämt med Matilda 15:30 så gick dit och snackade lite skit och åt smarrig fruktsallad. Åh vad länge sedan det var jag år det och så gott det var. Blev bara en liten snabb fika som att M skulle iväg. Jag och M busade lite i löven eller mest M haha hon är helt galen men, det såg väldigt roligt ut hihi. Sen åkte jag med pappa och handla i Klippan. Oj vad jag handla mycket. Trodde inte att det skulle bli så mycket fast å andra sidan hade jag bara en flaska vatten i kylen innan jag handla så klart det blev en del.  Passade även på att springa in i bokandlen och köpa en ny kalender och ett block. Hittade även en ny bok som jag vill ha. Fast den får vänta till jul så jag har hunnit läsa ut de andra två. Oj nu höll jag på att glömma köpte även ett Rosa Band. Så jag hann även med en god gärning idag. Nu har jag iaf ätit, diskat och har nu parkerat mig i soffan med datorn i knäet och "Ugly Betty" på Tvn efter det blir det givetvis "Desperate Housewiwes" ska försöka läsa lite på min delegation mellan pauserna.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0