Flitig tisdags morgon

Började morgonen med att gå ner en runda till gymmet. Tränade som vanligt mest rygg och mage så nu känns det lite i magen. Fast nöjd äver morgonens träningspass. Idag har jag lite att göra. Klockan 14 ska jag till Matilda och fika. Tror faktiskt att vi skulle göra fruktsallad bara för att vi är såå nyttiga. Ska se vad det blir för samtals ämne idag i vilket fall som helst tar jag med kameran så jag kan lägga upp lite bilder. Sen måste jag tyvärr handla mat med idag. Tror inte min kyl har varit så här tom sen jag flyttade in. Suck inte alls kul att handla mat skulle hellre kunna shoppa lite kläder för det kan man inte ha för mycket av. Behöver en jacka och skor fast nej mat måste man ju med ha. Har varit duktig och gjort en inköpslista så jag inte glömmer något och måste gå tillbaka till affären.
Dax för mig att gör mig iordning innan man ska iväg. Ha det bra så länge
kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0