Underbar eftermiddag

Har haft en riktigt underbar och skön eftermiddag med Sanna och barnen. Alltid trevligt att umgås med mina änglar. I går ringde de från jobbet och undra om jag kunde tänka mig jobba förmiddag  idag och visst kunde jag det.Så jag upp tidigt och ner till jobbet fast ringde och väckte Robin först - bara för att jag tyckte om inte jag får ska inte han heller. På jobbet idag var det fullt upp hela tiden. Så det var riktigt skönt med en avkopplande och mysig eftermiddag. Sanna bjöd ju även lilla mig på middag. Mums det var riktigt gött och riktigt mätt blev jag. Efter middagen åkte vi till Skäralid och upp till Kopparhatten och busade med barnen. Vi hade verkligen jätte roligt och super mysigt.  Efter vår lilla härliga promenad åkte vi hem och gick ner til laffären och köpte lite godis och läsk till barnens fredagsmys.
Nu är jag hemma och har varit duktig och städat lite här inne ser ju ut som... Killen som fixa elementen var kanske inte så duktig på att städa efter sig så nu har jag gjort det igen. Nu har jag kröpit ner under en filt i soffan framför tvn och slappnar av med inpackning och en ansiktsmask. Funderar på om jag kanske skulle fixa mina naglar. De ser inte så fina ut.
Så ikväll blir det bara en mys kväll skulle träffat Susse men, kom tydligen någon annat i mellan. Lite trist faktiskt men, så är det ibland.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0