Telefonkö

Har inte alls agt någon lust till att göra något idag. Ringde till A-kassan men, blev satt i en lång telefonkö så jag la på. jag gilalr verkligen inte att placeras i en telefonkö. Du har 58 samtal före dig, du har 42 samtal före dig och hela tiden. Kunde de inte ha ltie rolig musik eller något. Oki det är kanske bra att veta hur många som är före än men, ändå lite musik. Man blir ju  helt uttråkad efter bara 5 minuter. Man kan ju sitta i en sådan kö i mer än 1 timme om man har otur och hur trist är inte det. Du kan inte göra så mycket annat heller du måste vara beredd när du kommer fram. Ja jag ska  ringa nästa vecka till dem ganska skönt att ha det gjort med. Inte smart att bara skjuta det framför sig hela tiden.
Kvällen blir bara lugn ska kolla tv och sitta och snacka lite på msn och bara chilla. Kolla lite youtube klipp med. Kommer säkert på något trevligt att göra.
Jo jag har hållt på med att ladda nere ett virusprogram med idag så nu är jag helt skyddad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0