Tandläkar skräck

Jag fasar inför morgondagen. Klockan 9 är det dax att infinna sig hos tandläkaren. Vet inte vad jag är mest rädd för. Hur många hål jag har eller vad summan efter besöket kommer bli. Fast det finns något med tandläkare som skrämmer en. Min tandläkare är  från Polen och är riktigt duktig. Andra gången jag var hos honom skulle han bedöva mig 2 gånger. Först började han skära men, det kände jag av så fick bedöva mig igen. Sen dagen efter flytta jag ner till Düssel. Så nu undrar jag om han ska bedöva mig imorn jag hoppas verkligen inte det för jag ska jobba kvällen och vill inte vara helt borta på jobbet.
Nere i Tyskland fick man lustgas för att fixa en tand fast även det blev jag rädd för så sa hela tiden men, jag tar det när jag kommer hem. Nu hemma har jag sagt att nej det är inte så farligt så behöver nog inte gå.
Det är faktikst väldigt viktigt att ta hand om sina tänder och just nu har varit dålig på det. Innan var jag vädligt duktig men, sen hände något och jag blev mindre duktig på att använda tandtråd och sånt. Får skärpa mig för inegt kul att gå till tandläkaren. Vet inte hur många gånger jag har velat ringa och avboka min tid imorn. Har letat efter olika anledningar men, har inte hittat några så imorn gäller det.

Nu är det något som lockar lite mer på msn. Vi hörs imorn då ska jag berätta hur det gick.
Sov gott världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0