Regn och Blåst brr...

Varför är det så att man blir så trött och frusen när det regnar?
Vaknade väldigt tidigt imorse av att det blåste och regnade fruktansvärt mycket. Så jag a mig på soffan drack en kopp thé och kollade på en film. Det var så mysigt att höra hur regnet slog mot taket. Där log jag under täcket och kollade först på film sen en och en annan serie på tvn hela förmiddagen innan jag bestämde mig för att köra hem till mamma och pappa. Ja köra ni läste rätt för vem vill gå i detta vädret?  Var nog hemma i en och halv timme innan jag körde hem och vila innan jag ska köra till Ängelholm för att hämta S på tåget. Ikväll hoppas jag pappa kommer och fixar mitt element för det funkar inte som det ska. Det är bara röret som blir lite varmt och inget annat. Så jag tycker här är lite kallt. Sen ska jag bara ha en mysig och avkopplande söndag och se på "Ensam mamma söker".
Nu ska jag byta om innan jag ska ge mig ut i regnet med min lilla bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0