middag med pappa

Nu har jag städat hela lägenheten och torkat golven med hjälp av min nya rosa hink. Ja ni hörde rätt jag har köpt en rosa Vileda hink och där av skänkte jag en slant till Rosa Bandet. Jag älskar min rosa hink den är så tjejig. Det ända jag inte har gjort är att bädda.

Så dagens planeringa har gått ganska så bra förutom att jag inte har tränat men, finns en trist och jobbig historia bakom det. Igår tog jag mina piller som jag måste erkänna har varit dålig på att ta. I natt vaknade jag och mådde jätte illa och var yrslig. Jag tänkte att det kunde vara biverkningar från tablett och ja vad rätt jag hade. Så i natt blev det itne alls mycket sömn som jag kräktes.

Nu sitter jag och pappa i min soffa och väntar på att potatisen ska bli klara. Har varit duktig och bjudit han på middag.
Det blir kött med råstekta potatis och sallad till mums. Han blev jätte glad när jag sa att han kudne komma hit på middag. Lite tråkigt att inte mamma kunde komma med som hn jobabr men, vi får ta en riktig tjej kväll hon och jag.
Nu ska jag äta hörs senare då jag lägger upp bilder på min hink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0