Jobb X 2 imorn

Imorn blir det mycket jobb för mig. Först ska jag jobba på hemmet till 14 sen snabbt hem och duscha innan jag ska iväg igen för att köra till Lund och hämta Sofia på dagis. Förhoppningsvis är jag hemma till 21. Hoppas att det blir lugnt imorn på hemmet annars kommer jag var helt slut imorn kväll och på torsdag. När jag jobbar har jag alltid en väldigt hög växel och imorn blir det stressigt så hinner inte stressa av innan jag ska iväg igen. Så jag hoppas vi får en relativt lugn dag imorn så jag inte blir för trött. Trist om jag är helt slut på torsdag.
Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla lite tv innan jag somnar.
Sov gott alla där ute i blogg världen så hörs vi någon gång imorn. Måste nog börja mobil blogg. Får fortsätta fundera på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0