Halsont och jobbiga samtal

Klockan är inte ens 9 och jag är vaken. Hade verkligen behövt sovmorgon idag men, man kan inte få allt. T ringde säkert 3 gånger igår men, jag blev så förbannad på dem så jag la på inte för att det hjälpte. De sa saer som gjorde mg så irriterad och fundersam på om jag borde säga upp kontakten med T.
I vilket fall som helst har jag sovit dåligt i natt. Har haft väldigt ont i både hals och huvudet. Kunde knappt svälja. Kändes inte alls kul när jobbet ringde imorse och undra om jag kunde byta och tänka mig jobba 7:30-15:30. Klart att jag kunde ta förmiddags passet men, känner mig inte alls kry nu på morgon så bättre att ta kvällen. Tiden går faktiskt fortarae på eftermidagen- kvällen. Nu ska jag försöka vila lite till innan jag ska äta frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0