Fredag igen

Nu är det fredag och full fart mot en ledig helg. Idag ska jag bara ta det lugnt och ta dagen som den kommer. Var meningen att jag skulle ner till gymmet idag men, kände mig inte helt kry ännu. Så på måndag får jag gå ner till gymmet. Ska bli så skönt att få börja träna igen. Måste verkligen skärpa mig med det nu. Man mår så bra av att träna. Önskar de hade pilates och yoga här. Det är så skönt att komma hem efter ett yoga pass. Man blir så skönt tröt tpå något sätt. Pilates är med riktigt skönt. Tror det är min typ av träning. Får hämta min pilates boll med film hemma hos mamma så får jag träna lite här hemma. Tror där är ett yoga pass med. Ska nog kolla upp det. Kan jag träna yoga här hemma med massa levane ljus och avkopplande musik.

Ikväll blir det nog lugnt funderar på att åka till Halmstad. Hälsa på T äta sallad som han vill ha pizza och kolla film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0