Måste lära mig varva ner

Tror inte jag är någon arbetsmyra! Fast samtidigt jobbar jag så mycket jag kan. Denna månaden har det blivit jobb varje dag nästan och är helt slut nu men, när jag kommer till Jobbet så lägger jag i en högre växel och glömmer bort hur trött jag är. Inte ens när jag är ledig hinner jag koppla av för då har jag så mycket annat som jag måste göra. Tror jag måste lära mig varva ner. När jag bodde i Halmstad varvade jag ner med Yoga 2 gånger i veckan men, deet finns ju inte här omkring. Vilket är väldigt synd för det fick verkligen mig att stressa ner och slappna av. Måste se om jag kan hitta något annat sätt att koppla av på. Ska kanske funderar på att åka på en SPA- weekend. Hade varit så underbart skönt med massage och bara bli ompysslad ett par dagar. Det är kanske det man ska önska sig nu i julklapp. Får skriva upp det iaf får man se vad man får. Fyller ju år 2½ vecka efter jul ju så om jag inte får det i julklapp så kanske när jag fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0