Trevlig eftermiddag och kväll

Som jag har saknat min och Susse små dejter i cirklen men, ikväll så tog vi ett litet kort möte. Det var trevligt fast det inte varade så länge men, det gör inget. Hoppas det inte dryer lika länge till nästa gång. För våra möten är verkligen givande haha men, dock så hälsosamma.
Efter min hemska förmiddag blev både eftermiddagen och kvällen lyckad. Var och fikade med Susse och Ante. Susse var riktigt fin idag - Ante är alltid lika söt hihi. Efter fikan tog vi en rask promenad. Kunde kanske var lite mer effektivare men, var för slö för det men, det var skönt med en promenad. Med det menar jag att jag verkligen måste skärpa mig med mina promenader. Kvällen blev med lyckad träffade en vän och vi kollade på Bonde söker Fru och Grey´s Anatomy. Det var en trevlig kväll iaf.
Nu sitter jag och gäspar i soffan och funderar på att lägga mig och läsa min bok innan det är dax att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0