ingen motivation

Sitter och samlar krafter till det där samtalet som jag trodde jag skulle slippa ringa idag men, tydligen så blev jag tvungen till det. Vet itne riktigt hut jag ska hantera det. Känns inte så lockande att ringa idag som jag ska jobba senare och vet hur jobbigt det blir efteråt detta samtal. Det är ju inte första gången jag ringer ett sånt här samtal. Fast denna gången känns det lite jobbigare. Vet inte varför? Kanske för att jag är äldre nu och har hunnit tänk en hel del. Det känns bara jobbigt att ta upp allt idag. Hade varit så mycket bättre om jag ade varit ledig idag för då kunde jag umgåtts med mina vänner efteråt och haft annat i tankarna men, jag ska jobba och jag känner absolut ingen motivation till det idag. Tror jag ska sluta skjuta upp samtalet och ta modet til latt ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0