Uppdatering från helgen

Oj vilken helg det har varit. Full fart hela helgen och nu kan jag erkänna att jag är helt slut. Åkte upp till Göteborg i fredags det var vädligt trevligt och roligt. Träffade en ny resekompis på tåget haha. Vilka sjuka sms vi skickade på natten. Jessika - diskahanddukar vad fick du det ifrån. Kvällen blev väldigt bra så jag gjorde ett bra val som åkte upp. Åt wokat med men, fick ju hjälpa till lite så jag såg lite sysselsatt ut haha. Kan ju inte bara titta på haha. Det var jätte gott men, vi woka på kycklingen och det tåler ju inte jag fast jag gillar ju det så mycket så åt det ändå och aj vad ont jag fick sen. Jag tackar inte nej till att bli bjuden på middag med vin till. Man kan hoppas att man blir det flera gånger. Mums. Fick tyvärr ingen efterrätt eller jag vet inte om chokladbollen räknas ska fundera lite på det. I vilket fall som helst så var det en väldigt lyckad kväll som jag gärna gör om. På lördagen morgon var jag en väldigt väldigt trött människa och att sätta mig på ett tåg i 2 timmar var inte alls lockande hade mer än gärna stannat.  Jessika tyckte jag kunde hänga med dem på kvällen och ja det hade varit väldigt skoj men, jag åkte hem trots allt. Trodde jag skulle dö när jag satte mig på tåget i Göteborg. Bakom mig satt några ungdomar som skulle ner till Malmö (tror jag iaf) med världens musik. Stackars lilla jag som verkligen hade behövt sova på tåget istället var det min lilla Ipod och boken som gällde.
På lördag kvällen var det live spelning på Pizzerian med gänget. Bandet var väldigt bra och sällskapet likaså. Bandet tyckte att vi hade druckit för lite mne, vi visste inte alls vad han snackade. Kul var det vi både dansade och sjöng haha jaja.
Söndagen var ju inte alls lika kul. Riktigt trött var jag men, iväg på julmarknad i Klippan och det är jag glad över.
Nu har jag min Outfit för nyår klar iaf. Hittade en jätte fin klänning och jag föll för den direkt. Det som fattas nu är skor och nyårs festen. Klänningen är svart och lite ballong aktig nertill. Så fin den är. Hittade även byxor men, fick bli enbart klänningen idag. När jag skulle betala så fick jag dra en lott som skulle avgör priset på klänningen. Turen var på min sida och jag skulle bara betala halva priset på klänningen. JIPPI!

Så denna helgen har varit kanon och den bästa på länge. Hoppas jag får flera såna här helger.
Nu väntar sängen för mig det är jobb imorn och jag måste lära mig att gå och lägga mig i tid.
Så sov gott där ut. Jag hoppas att er helg har varit minst lika bra som min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0