30-års fest

Gårdagens fest var väldigt trevlig och rolig. Efter många runder och velande på Väla köpte och skapade vi den perfekta presenten. Festen höll Tobbe på "Svart klubben" haha egentligen vet jag inte varför den heter det för det är ju ingen Klubb i den bemärkelsen men, den har väll fått det namnet bara.
Jag och Susse hade en liten mini förfest hemma hos mig där vi både sminkade oss och piffade till vår present. Innan vi gick till "Svartklubben" så gick vi upp en sväng till Petra. Äntligen var det dax att gå ner till Tobbe. Mumsig mat - smörgåstårta till det shotta vi tequila. Det var säkert inte alls bra att dricka tequila utan salt och med enbart citron till. Jag blev ju lite för full. Tobbe blev verkligen jätte glad över vår present. Ska lägga upp bilder från gårdagen när jag har hittat sladden till kameran (fast det blev inte så många). Det gjorde mycket att Susse med följde med till Tobbe. Jag har alltid så roligt med henne. Är så glad att jag fick lära känna henne. Hade nog haft kul ändå fast hon inte hadde följt med men, jag har verkligen roligt när vi gör saker tillsammans och att hon följde med igår var bara så bra. Det är ju så att vi har oligt på olika sätt men, jag tror att jag och Susse är lite mer galna än resten av vårt gäng haha.
Tyvärr har jag då fått minnesluckor från igår och kommer inte ihåg alls mycket. Haha vi hade ett intressant telefon samtal med en gemensam vän till mig och Susse och imorse fick jag svara på frågot som jag inte visste någonting om. Hmm.. inte alls bra. Vi skyller på Tequilan därför vi blev så fulla. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0