Förkyld och snöbolls krig

Efter en lång dag på jobbet märker man att man fortfarande inte är riktigt frisk ännu. Allt som i vanliga fall brukar gå lätt kändes 10 gånger värre idag. Den torra luften gjorde så att jag fick svårt att andas och hostade. På rasten blev det ingen vila utan var tvungen att skriva att jag inte kan jobb helgen nere på den andra avdelningen eller rättare sagt kan jag inte jobba alls på någon avdelning. Jag och slaskis (Maria) fick ett litet konsitigt ryck - vi hade snöbollskrig. Ute på tunna kläder och förkylningen och snälla slaskis tyckte att jag såg varm ut sen jag fick känna på kylan med en snöboll innanför tunnikan. Inte alls snällt tyckte jag. Gav dock igen lite efter middagen. Var inte så msart av mig att gå ut i bara en tunn tunnika och sen få en snöboll innanför. Så är jag dålig imorn får jag själv skylla mig.
Annars vad väntar den veckan?
Tisdag: läkarbesök samt jobb
Onsdag: Ett par timmars jobb sen promenad kanske IKEA
Torsdag: Städa samt ta fram julpyntet.
Fredag: Återträff med M och en väldigt spännade helg vänatr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0