kurerar mig

Det tunna vita täcket från igår har blivit lite tjockare över natten Min näsa är fortfarande lika täppt men,feberna är bort kanske beror det på panodilen jag har tagit eller så är den bara borta. Vilket fall som helst så känner jag mig lite bättre och var redo för nya äventyr när jag vakande imorse men, kom sakta fram till att jag inte borde göra något utan bara vara hemma och bli av med förkylningen. Lindas äventyr får vänta till torsdag eller fredag. Ska bli kul att göra något annorlunda för en gång skull. Fast sen vad jag ska göra håller jag lite hemligt till det är riktigt bestämt och jag är på väg.
Annars händer det nog inte så mycket idag. Pappa har hyrt film till mig så an kommer nog upp senare. Ska försöka få i mig lite mat med idag har jag tänkt.  Dagen blir nog gansla lik gårdagen. Lugn, städad och föröska kurera mig till på måndag
då jobb väntar som vanligt.
Nu ska jag kolla på Sex and the City innan pappa kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0