Jobbig julstjärna

Äntligen har jag satt mig ner i soffan. Har fått upp min nya julstjärna och lite annat smått. Jag hade mer än gärna velat ha ett par röda och svarta gardiner med men, det får vara så. Tog en sväng till IKEA och Väla idag. Köpte 2 ljuslykter och lite ljus. På Väla blev det min nya svarta stjärna som nu hänger så fint i mitt fönster. Köpte även 1 t-shirt, ett linne, en bolero till nyår och massage olja. Jag är faktikst ganska så stolt över dagens inköp. Fast var lite sur när jag kom hem och inte fick ihop min stjärna så pappa fick kom hit och fixa den. Jag har inget tålamod och envis är jag så ger mig inte heller. I vilket fall är den upp nu och jag tänker inte röra den mera nu.

Vad har jag mer gjort idag?
Jag har betalat min räkningar, köpte min biljett samt hämtat den och plockat upp lite efter alla mina inköp. Nu ska jag snart tända massa ljus, skicka min önskelist som jag skulle gjort för länge sedan och sen äta lite pepparkakor och dricka julmust mys.

Tyvärr blir det inga bilder ikväll för batteriet på kameran var dött. Lovar att jag sak lägga upp bilder på min inköp så fort jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0