fruktansvärt vad denna dagen var lång

Äntligen börjar denna dagen gå mot sitt slut och det var på tiden. För den dagen har varit fruktansvärt jobbig från början til slut. Morgonen började inte alls bra. Min morgon promenad med Susse och Ante blev inte av pga regnet. Usch vilket väder. Trist jag ska verkligen ville ut och gå imorse men, så är det ibland. Det positiva med denna dagen har nog varit lunchen med mamma, pappa och Ture på Spångens Gästgivaregård. Sjömansbiff stod på menyn och det var riktigt gott tilld et var det salladsbord och deras egna super goda bröd som jag bara älskar.
Efter att jag hade kommit hem var det bara att skynda sig för att leta upp kläder till jobbet. Åhh vilken dag det har varit på jobbet idag. Mycket att göra och jag  hann inte ens ta min rast och fick sluta 10 minuter senare. Nu är jag iaf hemma och ha slängt mig i soffan framför tvn och dricker en varm kopp vanilj thé.
Så nu ska jag stänga ner här och bara koppla av lite innan det blir sängen för mig.

Sov gott bloggare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0