Usch vad det kliar

Vaknade imorse med ännu flera utslag. Ahh vad är det för något? De ser ut som finnar men, det är det inte för de kliar och sprider sig. Gör inte alls ont men, usch vad de kliar. Jag är ju såå dum att jag kliar tillbaka. Läkaren visste ju inte var det var. Fast han kollde ju knappt så kanske därför.
Jaja i vilket fall som helst så väntar det jobb ikväll 13:30-21:30. Usch känner inte alls för att jobba idag. Fast får tänka vilken fin lönelapp jag får i slutet av månaden. Blir många kvällar nu. Ska jobba kväll imorn och på lördag med. Direkt efter jobb på lördag ska jag stressa stressa mig hem för att göra mig iordning och sticka bort till Tobbes 30-års fest jippi. Ser fram emot det. Ska se om vi kan köpa en bra present med. Nja vi har våra ideér. Nu ska jag fixa till mig lite. Klockan börjar bli mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0