Läkarbesök

Varför är man alltid lika nervös när man ska på läkarbesök? Idag gäller det mina utslag på armen som tydligen sprider sig samt mina mediciner. Har ju inte tagit mina mediciner på ett tag och är orolig för vad han ska säga. Att jag inte har tagit mina mediciner beror på att jag blir så trött och illamående av dem. Lite konstigt att biverkningarna kommer så sent har tagit dem i 2 år nu så borde isf kommit i början men, då fick jag inga biverkningar alls. Fast mest av allt är jag lite nervös över vad mina utslag beror på. De kliar och sprider sig och är ganska så stora och vätskefyllda. Jag är den typen av människa som MÅSTE klia tillbaka när det kliar. Jag kan verkligen inte låta bli. Som att jag kliar mig så mycket även på jobbet så måste ajg sprita mig enormt mycket. Det är inte alls kul som att händern torkar ut så mycket men, jag vågar inget annat inte så smart om någon av VT får dem.
 Nu ska jag hoppas in i duschen och göra mig iordning innan jag ska vara där 11:30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0