bättre sent än aldrig

Tänkte att man kanske skulle skriva en rad eller 2 här inne. Var ju ett tag sen men, ska jag vara ärlig så har jag inte hunnit riktigt med allt som jag ska göra.
Nere i Tyskland är det riktigt vaarmt kan jag säga och absolut ingen hit att vara förkyld på heller.
Hatar att vara förkyld och febrig ingen som tar hand om lille mig.
Vet inte vad jag ska skriva händer ju inte så mycket direkt.
Hade besök i helgen av min kära moster med följe var roligt att träffa dom. Lämna min kamera till mitt ena kusin barn och så hade man 100 nya bilder bara så där... ganska så bra.
hihi nej nu ska jag skriva i resedagboken med så de inte blir arga på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0