Vår känslor

Så härligt väder det är.
Riktigt vår väder. Så skönt när solen värmer mitt ansikte.
Man hör fåglarna kvittra, barnen som leker och man ser människor som är mute och går.
Själv tog jag fram stranden stolen. Tog på mig lite värma kläder. Tog min nya bok, Camilla Läckberg - Olycksfåglen och en filt och gick ut för att sätta mig att läsa i solen.
Riktigt mysigt var det faktiskt. Gjorde mig även en varm kopp choklad.
Bara satt där ute och njöt av vämen och min bok.
Mysigt?
Ja det hade jag med tyckte om det inte hade blåsigt. Det lätt så mysigt i mina tankar.
Fast jag får allt gör det när det inte blåser.
Vädret är riktigt skönt synd att det blåser. Hoppas att det blir bättre i morgon för då ska sätta mig och göra det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0