Vänskaplig kärlek

Jag kan erkänna att jag kanske sa hejdå till Tim lite tidigt men, jag trodde han skulle vara på Gotland hela tiden. Nu ska jag säga hejdå till han för sista gången. KOmmer bli så otroligt jobbigt.
Efter det han har sagt till mig (om det är sant). Så ikväll blir det lite vänskaplig kärlek tillsamman med Mys♥.
Nästa helg blir det packa och att bara umgås med familjen och alla här runt omkring.
Oj inte alls långt kvar nu.

Ikväll ska det bli mysigt och säga hejdå till Mys. Fast vi är ju bara kompisar men, kommer sakna han ändå riktigt mycket.
Nej nu ska jag fixa maten. Mums blir grillat ikväll gott gott. Sen bär det av till T.
Orkar inte göra så mycket så blir bara film och sen sova är såå trött.

image102



Kommentarer
Postat av: My

Hoppas du haft en trevlig påsk :) Fin bild!

2008-03-24 @ 16:41:04
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: lina

ja de var supersöta! fin bild!

2008-03-24 @ 19:16:25
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0