vågens fel

image114
Alltid lika trevligt att ställa sig på vågen när den visar att man har förlorat några kilon.
Fast idag var det alls lika roligt som att den visade att jag hade gått upp några kilon.
Får intala mig själv att det måste vara något fel på vågen. Tror allvarligt att den är i sönder.
Känns iaf bättre att tro att den är i sönder.
Jag kan ju erkänna att inte har levt så sunt den senaste tiden. Får nog ändra på det med.
Den senaste veckan har jag ätit lite choklad men, kan inte motstå - älskar choklad.
Sen igår åt jag en Kebab tallrik på La Casa. Jag kunde ha ätit en sallad som mamma och pappa men, älskar deras vitlökssås. Så förlåt för att jag varit olydig men, det blir nog annorlunda nu när jag ska ner till Düssel.
Kunde ha levt på kycklig sallad i flera månader men, jag kan inte äta kyckling. Några bitar går bra men sen kan jag inte mer.
Ikväll får det bli hemma gjorda köttbullar, potatis och sallad. Hoppar över såsen.
Ska blir duktig igen. Vill inte gå upp mer i vikt nu. Vill ha bort fettet från i julas nu.
Oki jag är inte överviktig men, jag är rundar nu än jag har varit innan men, det ska bli ändring på det.

Fortsätter skylla på vågen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0