underbar familj

Ni får inte tro att det är en kärleks förklaring utan bara en beskrivning av hur underbar min andra familj är.
Och hur mycket den betyder för mig.


Det finns fyra stycken somjag verkligen kommer att sakna förutom min familj - Min andra familj.
Min bonus syster och hennes 3 helt underbara och busiga barn.
Klarar knappt av att vara utan dem en hel vecka hur ska det då gå nä jag är i ett helt annat land?
Vilket land jag än är i, var jag än bor- kommer ni alltid ha en speciell plats i mitt hjärta


SANNA: Systern som jag önskar jag hade. Hon förstår mig på ett sätt ingen annan gör. Hon ställer upp för mig, tröstar mig när jag är ledsen. Hon är självklart min bästa kompis. Oki det skiljer några år mellan oss men, vad gör åldern när man trivs ihopa. Nu tror nu säkert att vi är kära haha nej då men, hon har alltid funnits där för mig när jag har haft det som jobbigast. Jag hoppas att du vet hur mycket det betyder för mig att du alltid har funnis där för mig. Hur många roliga stunder vi har haft, Alla sjuka tillfällen vi har varit med om och hur blonda vi är tillsammans
. - Sorry Andreas men, Blondiner äger. du har fått stå ut med mycket av mig och
Sanna men, så är det :-P. Blondiner rockar.
Sanna det jag vill att du ska veta är att du betyder mycket för
mig. Tack för att du finns för mig.

Ida: Jag hade aldrig klarat av första gången jag passade er utan din hjälp. Trots att du inte är så gammal och Fortfarande ett barn så har du lärt mig så otroligt många viktiga saker som man behöver här i livet. Utan din hjälp hade jag aldrig klarat av det. Det är först nu jag inser vilken förebild jag är för dig och hur du ser upp till mig.Att bara ett par timmar med mig ensam utan syskon är väldigt värdefullt för dig. Du är en stor tjej nu men, för mig har du alltid varit det. Det ska egentligen vara tvärtom. Att jag ska lära dig saker men, i det här fallet är det du som har lärt mig. Utan dig hade jag aldrig klarat av detta. Jag hoppas att du vet hur speciell du är och hur stolt jag är över att du har lärt mig så mycket. Jag är stolt över dig och jag vill tacka dig av hela mitt hjärta för allt du lärt mig och att du har ställt upp när jag har behövt hjälp med små syskonen.

Mathilda: Min lilla prinsessa! Du är en helt otroligt härlig tjej. Hittar på mycket bus men, det är det som får dig till att vara den du är idag. Din livliga fantasi kan få vem som helst på glatt humör och dina spök historier. Kan erkänna att den natten blev det inte mycket sömn.
När jag frågade vad du ville bli när du blev stor. Svarade du "Jag vill bli som Linda". Och hur är då jag frågade jag mig? I dina ögon är jag en fest tjej som har koll på modet. Träffar killar, har inga barn och är inte gift. Det är inte lätt för en söt flicka som du att förstå att jag lever livet. Tar igen det jag har missat och jag hoppas att du inte blir som mig. Jag tror att du kommer bli en härlig tjej bara du är dig själv. Det är alltid bra att ha en förebild men, det viktigaste är att du är Mathilda - Allas lilla prinsessa. Du förstår det kanske inte nu men, någon gång kommer du att göra det.

André: Min stora pojk. Första gången jag passa dig glömemr jag aldrig. Din mamma och pappa skulle på julfest och lämna det stora ansvaret till mig - en 19-åring med ingen koll alls. Det var en stor utmaningen men, en utmaning som fick mig att växa som person. Jag har följt dig under hela din resa - från att inte ha kunnat prata till att prata som bara den. Vi har gråtit, skrikit, skrattat och busat tillsammans. Du har hjälp till att tvätta bilen fast både du och jag blev blötare än bilen. Du är en härlig kille. En riktig tjej tjusare men, är inte så konstigt med din charm. Jag tror att precis som dina syskon kommer du att bli något alldeles extra.

Andreas: Du ska bara veta vilken underbar familj du har. Det är något alldeles speciellt med dem. Ni är ingen vanlig familj utan ni är en helt underbar familj som har släppt in mig och gett mig förtroendet att passa era 3 härliga barn. Jag hoppas ni vet hur mycket det har stärkt mig och betytt för mig. Ni har fått mig att växa som person. Och snälla Andreas man kan inte alltid kasta i barnflickan i poolen. Fast det var roligt.

image99image100
image101

Jag var bara tvungen att skriva detta om er. För NI är verkligen en extra familj för mig och jag kommer sakna er så otroligt mycket nu när jag åker iväg. kan hända att jag inte är borta så länge men, det spelar ingen roll vill att ni ska veta detta. Med glädje tårar som rinner ner från min kind ska jag nu avsluta detta.
Jag hoppas verkligen att jag får fortsätta följa Idas, Mathildas och Andrés resa genom livet och att jag kanske någon gång i framtiden kan får lära er något istället för det ni lär mig.

Jag älskar er på mitt eget lilla vis!!


Kommentarer
Postat av: Sessan

Asså, det lättaste att förnya en design är att ändra färgerna på sin egen stilmall... sen är de andra stilmallarna jättelätta att byta bakgrund, det är bara att sätta in en länk på den bakgrunden man vill ha! =)=)=)

Har designat en till bloggdesign, till en av mina bästa vänner =)

Du får hålla utkik och se om det är nån som söker hårmodeller =) Superlyxigt är det!

2008-03-23 @ 13:55:39
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0