Trött...

Ahh... vad arg jag blir!
Har skrivit värsta långa inlägget. Sen bara det försvinner.
Så trist när man verkligen har skrivet något bra.

Har så dåligt samvete idag. Har inte varit och tränat sen har jag gjort en väldigt dum sak.
Mår så dåligt över detta. Skönt att man åker ifrån det iaf så glömmer jag det enklare.
Fast 5 dagar utan träning - inte bra.
Fast idag hade jag såå mycket annat att göra så han inte och imorn är det Halmstad hela dagen.
Ska säga hejdå till massa kompisar och vill inte skjuta upp det för att jag ska träna. Jag får träna resten utav dagarna fast då är det påsk känns lite dumt det med men, det skiter jag i för jag vill träna.
Måste komma i form till Beach 2008.

Fast just nu känns den så avlägsen när jag tittar ut genom fönstret - SNÖ!!!
Har snöat hela dagen så jobbigt. Jag vill ha sol sken. Sol strålar som värmer mitt ansikte.
Inte snö och brrr... kyla.

Nej nu tror jag att jag ska göra min lilla vovve sällskap under täcket.
Drive safley.
image74 image75

Kommentarer
Postat av: Sessan

Vilken sötsak =)=) Djur kan vara såå söta!

Helgen har varit jättelugn, men underbart mysig! Och igår var det en lååång dag. Fixade håret redan vid 12. Det tog 2 timmar att fixa min frisyr, sen var det bar att vänta tills visningen började. Bilder finns nu!

2008-03-18 @ 16:57:57
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: My

Hoppas det löser sig med träningen :) Söt vovve!

2008-03-18 @ 18:42:43
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: Anonym

vilken sötis!

2008-03-19 @ 10:46:27
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0