Torsdag shopping

Oj hur smart är det att shoppa massa saker innan man åker men, jag kunde inte låta bli.
Såg ett par såå fina och helt underbara ballerina skor som jag bara måste ha.
Sen att det var sänkt pris gjorde ju inte saken bättre.
149:- kostat 399:-
Det är självklart att man slår till. Fanns 3 olika färger - svarta, röda och metallic.
Guess vilken färg jag tog?
METALLIC så otroligt fina.
image105
Bruna ben och metallic skor. Så snyggt det kommer att vara nere i Düsseldorf.
Det blev även lite strumpor och lite bebis kläder till Malins lille son.
Hoppas att det blir någon tröja och kanske ett par byxor med innan jag åker. Sen köper jag resten där.
Vad tycker ni om vårens mode?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0