Solen skiner...

God morgon alla härliga bloggare!
Jag känner på mig att det kommer bli en underbar dag idag.
Vakna hyfsat utvilad av att solen hittat en liten luck in genom fönstret.
Fast jag klagar inte vaknar hellre av att solen lyser i mina ögonen än till Snökaoset.
Nej snart väntar badkaret, ansiktsmask och hårinpackning. Tänkte med hinna göra ett armband idag och fixa den försenade bröllops presenten till Malin och Jocke (bilder läggs ut). Se vad jag kommer på att jag kan göra.
Vill att det ska se lite fint ut. Hmm... får nog tänka lite på den saken.
Sen ska hälsa på Malin och hennes lilla bebis André. Oj känns att man inte är 15 längre
Kompisar gifter sig och skaffar barn. Tyckte inte alls det var länge sedan vi satt och planerad om vad vi skulle göra när vi blev "stora". Haha. Var på promnad med våra små söta dockor som fick ligga i vagnen och sova. Nu helt plötligt går en del av kompisarna runt med med en riktig liten bebis i sina vagnar. Jaja tiden den går fort.

Hur blir eran dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0