Sol i sinne

image115Idag har det varit riktigt underbart väder.
Solen skiner fortfarande och det är ganska varmt i solen. Om nu bara snön kunde försvinna med så vi fick lite vår.
Fast jag tror inte att jag hinner njuta av våren här i Sverige. Lite synd för den är så underbart fin men, får uppleva våren nere i Tyskland istället. Jag bara älskar att känna hur solen värmer mitt ansikte. Tyvärr har jag knappt hunnit varit ute idag (skäms). Har haft massa annat att göra med.
Var tvungen att städa mitt lilla rum hos mamma och pappa (saknar min lgh). Fast lite dumt att ha en LGH när man inte ska bo i Sverige.
Det var iaf skönt med fint väder idag. Kunde hänga ut mina sängkläder på vädring och mattorna fick med ta en tur ut i det fina vädret. Städade medans sol strålarna trängde igenom mitt fönster.
Funderar på om man kanske skulle sola lite innan man åkte ner. Isf får det bli på måndag som jag kanske hinner sola solarium ett tag men, om jag hinner ska jag ta fram en stol och sätta mig där ute mor vägen och sola ansiktet. Hade varit riktigt lyxigt. Virat in mig i en filt och bara njuta av solens strålar.
Hoppas att jag unna mig lite solning här hemma innan jag åker.
image116

Nej nu ska jag fortsätta lägga fram saker till min resa.
Trodde inte att jag hade så lite kläder. *snyft*
Fast imorn ska jag in till stan med mammsen så kanske kan se om jag hittar lite kläder.
Sen ska jag shoppa loss där nere. Min kusin berätta att där fanns en outlet som de brukade åka till i Holland där det var typ halvapriset på body shop. Kärlek.
Haha nu kan jag inte slita mig. Jag orkar inte packa mer nu så tråkigt men,MÅSTE.
Jag är iaf bra på att skjuta upp saker.
Nu börja rjag bli så nervös. Tänk om jag inte trivs och får mitt livs tråkigaste månader där nere?
Nej, skärpning nu Mys. Packa med dig.
image118

 

Kommentarer
Postat av: becks

Okej. Förstår det. Ska bara flytta in till byn. Ovanför fiket :P

2008-03-27 @ 22:15:41
URL: http://becks87.blogg.se
Postat av: Lina

tack så mycket! :)

2008-03-28 @ 10:42:06
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0