Snö, snö och mer snö

Usch när jag gick upp upp imorse fick jag av min fasa se hela marken täckt av snö.
Inte för att jag sov ute utan när jag kolla ut genom fönstret.
Oki det är mysigt mde snö speciellt när solen skinner men, nu vill jag ha vår.
Jaja... får väll passa på att leka i snön så länge. För det är något vi inte brukar ha här nere i Skåne.
image95
image97image96
Haha ska se om det kommer några söta påsk kärringar på besök idag.
Nej nu ska jag äta frulle sen in i duschen och sen shoppa lite
Have fun in the snow




Kommentarer
Postat av: Sessan

Skitsnö! Är så trött på det här vädret. Igår var det hagel på väg till skolan och snöstorm på hemvägen! Det är liksom PÅSK och snö samtidigt. Känns så fel!

Är nu sugen på att vara hårmodell igen! Var det förrförra året oxå, men de var kass på att sminka mig =(

2008-03-20 @ 11:48:32
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Lina

kul att du är med och tävlar! jag håller tummarna hårt! :D

2008-03-20 @ 20:37:14
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0