Schlager feber...

Ja det kan man lugnt säga att det är.
Final ikväll fast jag kommer inte titta på det iaf inte hela.
Känner mig inte så beroende av att se det heller.
Jag har inte följt det så mycket mer än jag vet att Carol inte är med ikväll på Finalen.
De som är med ikväll är:

Charlotte Perreli - Hero
Sibel - That is where I´ll Go
Rongedal - Just a minute
Linda Bengtzing - Hur svårt kan det va
Christer Sjögren - I love Europe
Amy Diamond - Thank You
Sanna Nielsen - Empty room
Nordman - I lågornas sken
Frida feat Headline - Upp och hoppa
BWO - Lay your love on me


Jag har faktist ingen aning vem som kommer att vinna.
Kommer nog mest titta på Björn Gustavsson.
Han är ju bara för bra.

Hörde på radion idag att de funderar på om Melodifestivalen ska bli en högtid.
De har så många ideer nu för tiden. Fast jag tror inte på det eller vad säger ni?




Kommentarer
Postat av: My

Björn är oslagbar :D

2008-03-16 @ 15:09:14
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0