Resfeber

1 vecka kvar och först nu börjar jag få resfeber.
Det har jag aldrig fått innan.
Det kanske beror på att jag ska vara borta lite längre nu än 2 veckor denna gången.
Åhh.. ska bli så kul och spännande att få träffa Birgitta, Heiko och de 3 pojkarna.
Ska bli roligt att få träffa min kusin Ulrika med. Hon och hennes familj bor med nere i Düsseldorf.
Det är skönt att allt redan är fixat. Det jag själv har fixat är biljetten ner resten har familjen och min kusin fixat.
Ulrika hade haft någon Marie -  som passa henne barn en kväll.
Så nu har jag telefon numret till Marie. De brukar tydligen vara ett gäng svenskar som träffas.
Nej nu får jag kolla in min packning fast lär nog skriva lite mer sen igen efter house.

Har ni fått resfeber någon gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0