Plogbilar & planering

God morgon alla Bloggare!
Hoppas nihar sovit gott.
Blev väckt av en plogbil. Måste de ploga så tidigt?
Oki förstår att de måste ploga när det är så mycket snö men, kan de inte försöka göra det lite tystare så vi andra får sova ut?
Jaja nog om plogbilarna.

Dagen ser ganska stressig ut eller jag har iaf mycket att göra.
Det är nu bara 5 dagar kvar till jag åker och det mycket som måste göras.
  • In i duschen sen fixa till mig lite.
  • Äta frukost eller skippar den idag.
  • Ringa till läkare.
  • Tvätta och lägga fram kläder.
  • Laga mat till mammi och pappi.
  • Åka till Micke och fixa datan.
  • STÄDA
Ja de dagarna som är kvar är det mycket som ska göras.
Kan inte skjuta upp allt.

hur ser eran dag ut?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) vad tycker du om designen i min blogg? jag vill ha åsikter :)

2008-03-26 @ 09:59:14
URL: http://emeliewragne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0