Onsdagen mé mys...

Oj vad jag känner mig duktig idag!
Eller har mest stuttit ner blev inget gym idag heller men, kände mig inte helt kry imorse. Dumt att träna då.
Iaf har jag gjort 2 eller 3 armband idag men, ett sitter ihopa med det andra så blir ju två när det är helt klart. Riktigt fina.
Kollat upp lite pärlor och andra delar på tradera till mina smycken. Hitta dock inga nya och fina lås men, får fortsätta leta. Har sedan dess suttit och skrivit in recept i min lilla mums bok. Hitta ett recept på Play-Do som mamma gjorde till oss när vi var små. Så otroligt kul. Var bara tvungen att ta med det i boken fast man inte kan äta det men, man kan ha roligt med det.
image93
Nu blir det massa tysk läsning och kolla roomservice. Så roligt haha.
Borde skriva en lista på vad jag ska packa ner i väskan med så jag ser om jag behöver inhandla något mer.
Åhh inte långt kvar nu längtar.... image94
Hoppas mamma vill följa med mig en sväng till väla imorn. Nej nu ska jag läsa och kolla tv. Snart Grey´s Anatomy med.
Tjooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0