Mys fredag

I kväll blir det en riktig mys fredag.
Med "Så ska det låta" och efter det en mysig film.
Får bli massa levande ljus och gos med min lilla vovve.
Om det finns tid till det ska jag nog sätta mig och läsa min bok Olycksfåglen.
Den är så grymt spännande och riktigt bra.
Hinner kanske läsa ut den innan jag åker men, har ju två andra böcker som jag kan ta med mig.
Det är så mysigt att sätta sig i en park och läsa. Solen skinner och fåglarna kvittrar.
I vilket fall som helst så ska jag nog försöka sätta mig ner och läsa lite.

Nej, nu är det snart dax med mat. Ska laga rostade grönsaker och kotlett med paprikasås.
Det är riktigt smarrigt. Älskar mammas paprika sås.  Borde skriva ner receptet och ta med mig. Ska nog skriva ner lite recept i min lilla bok och ta med mig den ner.

Nej nu får det var nog ska fixa såsen nu.
ha de nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0