Kvällen...

Nu har jag suttit och lekt lite med min design.
Får inte riktigt till den med bilder och sånt men, det kommer nog det med.
Det var ju inte så svårt som jag trodde. Sitter man bara och leker lite så funkar allt.
Fast får nog göra en test blogg där jag kan prova och leka lite mer.
Får bli nästa punkt på listan haha.

Kvällen har faktikst varit bra
Har varit hos Micke och fixat datorn i 2½ timme så nu ska det väl funka.
Kunde dock inte installera The sims. Måste vara något fel på skivan för det funka inte på hans data heller.
Jaja jag hoppas att Micke kanske kan ladda ner det så funkar det kanske annars får jag inhandla ett annat.
Vill gärna ha med mig det ner till Tyskland så kan jagspela om jag har tråkigt någon kväll.

Jag vill med säga hur kul det är att de är så många som är inne och kollar på min blogg.
Hade även varit kul om ni skrev någon kommentar. Kanske ger mig några tips eller något.
Vilket fall som helst är det roligt att se att det är så många som är inne och kollar.
Hoppas att statistiken fortsätter så här.
Jag blir riktigt glad av att se att det är så många besök.

Nej, nu ska jag se klart på "Den där Mary" sen blir det att krypa ner under täcket och drömma söta drömmar.
Imorn väntar ännu en lång och stressig dag.

Sov så gott alla bloggare och dröm sött.

Kommentarer
Postat av: Lina

den är ju skitsnygg!

2008-03-26 @ 23:05:38
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0