Inte ett öga torrt

Igår var det en härlig och rolig dag uppe i Halmstad.
Var först på ungdomsmottagningen och fick nya p-piller utskrivet.
Sen träffade jag Lisa. Vi tog en runda i stan och det var så härligt väder. Vi tog en lunch på expresso house.
Så grymt gos sallad jag åt där. Parmaskinka och pasta mums. Satt inomhus och solen värmde min rygg var riktigt skönt. Sen gick vi och kolla lite affärer. Lisa handla inte jag precis som vanligt då.
Stack hem till henne och gjorde lite armband. Så många pärlor hon hade och så fräcka. Olika storlekar och färger.
Fick massa nya ideér men, har knappt några lås så måste inhandla det och lite flera häftiga pärlor.
Jaja hittar säkert massa roliga pärlor nere i Tyskland och kanske i Holland
Nog om pärlor.
Vid 4 stack vi till Maxi och handla lite dricka och cashew nötter till vår promenad ute på Tylöstrand.
Haha en pinsam moment på Maxi.
Såg en kille som jag har haft pinsamt samtal med på msn.
Haha gömde mig bakom Lisa och vi bara skratta hela tiden.
Hoppas han inte såg mig eller la märke till mig inte för att jag tror att det var så svårt att inte märka det.
Detvar en väligt trevlig promenad ner i Tylösand. Trist att det blåste så mycket annars hade det varit så underbart.
Det blev en liten promenad på stranden iaf.
image88
Sen blev det Harrys för hela slanten. Lisa trodde det var pop quess igår men, såå fel hon hade.
*Haha* hon åär för go.
När vi sen hämta Ola så satte sig Lisa bara i bilen utan att släppa in Ola. Hon trodde jag hae dörrar där bak med haha. Ja vad ska man säga. Vi hade så otroligt roligt.
Mmm... blev god mat på Harrys med pasta med Italiensk köttfärssås mumsigt. Lisa och jag dela ju med oss med varandra. Det var en lyckad avskeds middag med Lisa, Ola, Tobbe och Stefan. Så mycket skratt och i slutet blev det en del tårar med. Åhh... vad jag kommer sakna alla mina friends uppe i Halmstad. Speciellt Lisa.
Jag gillar henne så otroligt mycket en riktigt bra och rolig kompis.
Hoppas jag träffar henne innan hon flyttar till Barcelona och hoppas hon kommer ner och hälsar på mig i Tyskland.
image89image90
image91image92
Haha så här kul kan man ha eller man blir trött efter åt.
Jag vill ha pussen på kinden Lisa haha
Så otroligt sköna vänner man har.
Kan erkänna att på vägen hemma rann min ögon.
Kändes så tugnt och jobbigt att säga hejdå till alla där uppe och värre lär det bli.
Säga hejdå till alla här hemma. Oj vad jag kommer gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0