Hej då Tim

Ett jobbigt avsked. Kändes riktigt jobbigt att säga hejdå till TIm.
Jag fick ju säga hejdå till han denna helgen som att han jobbar på Gotland fram till den sista.
Det var svårt att hålla tårarna tillbaka men, jag klara det fällde inte en ända synlig tår. Inombords blev det en del.
Kommer att sakna våra mysiga söndagar och alla andra dar som jag brukar träffa han.
Han var riktigt mysig igår. Kramades hela tiden och var hur gullig som helst.
Så nu får jag kanske inte träffa han mer på 6 till 8 månader känns inte alls kul.
Jag får hoppas att han kommer ner och hälsar på en helg när jag är ledig. Hade varit kul om Tessan och Jimmy också kunde följa med. Det hade varit riktigt kul som att jag inte hinner säga hejdå till dem.
Förstår inte varför det var så jobbigt att säga hejdå till han? Jag har inte ens känt han1 år.
Fast Tim har lärt mig så mycket. Från att ha varit en osäker liten tjej med dåligt sjävförtroende till en säkrare tjej med ett bättre självförtroende.

image58

Goodbye my lover...


Kommentarer
Postat av: Lina

åh vad jobbigt! jag hatar avsked...

2008-03-09 @ 18:21:49
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: lina

ja det är ju tur det! MISSA KÖPING! Det var det värsta jag har hört! ;D Ladda ner unga dam! Hihi...

2008-03-10 @ 10:08:00
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0