Biljett Bokad

Så ja nu har jag bokat biljett till Düsseldorf.
Det var inte det lättaste. Antingen var de slut eller för dyra.
Vill inte lägga 2500 för en enkel biljett. Tyckte det var lite dyrt.
Nu blev det en enkel för 761:- och får åka en dag senare än planerat.
Lite trist men, vad ska man göra när det inte finns någon biljett till rimligt pris.
Nu måste jag skicka ner ett mail till Birgitta så hon inte väntar på mig på måndagen. Kommer ju tisdag morgon.
Nu får jag inte träffa Ulrika på måndag men, kommer att får träffa henne varje måndag skulle jag kunna tro.
Åhh... jag längtar så mycket att få komma iväg ska bli såå spännande. Ett litet äventyr. Jag får se det som det för tjänar inte massa pengar. Förhoppningsvis kanske jag träffar lite nya människor och får åka till Amsterdam någon helg.

Oj kommer känna konstigt att vara borta så länge. Kommer sakna mycket men, samtidigt ska det bli skönt att komma ifrån. Familjen och vänner kan man ju ha kontakt med men, finns mycket annat man kommer sakna.
Har kollat lite på bilder från både Düsseldorf och Langenfeld (1 mil utanför Düssel där jag ska bo) ser verkligen mysigt ut. Tror jag kommer att trivas riktigt riktigt bra.
Nu ska jag planera vad jag ska packa och fixa med saker jag vill ha med mig ner.
Sen har jag lovat mamma massa saker med som jag ska göra.
image63
check, double check, go and away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0