ZzZz

Idag var man ju inte alls trött.
Var hemma typ 00:15 igår kväll sen upp klockan 06:00.
Oki vad jue inte alls trött idag på jobbet men, det kom ju när jag kom hem.
Kunde ju inte somna alls igår heller titta på skräckis.
Ja jo jag vet jag blev ju rädd för allt. Speciellt i slutet när lastbilen körde förbi haha.
-"Tyckte du var rikigt kul va?"
Jaja spännade den var kunde ju inte slita mig från den.
-"jo jag vet att jag gömde mig i tröjan men den var ju lite äcklig!"
Hatar skräckfilmer men, ser jag den med någon så jag inte är helt själv så funkar det alldeles utmärkt men. nästa gång får det nog bli någon annan film.
-"Och nej inget porr! "

Nej nu ska jag städa undan lite sen är det taco kväll idag så härligt gott mums.
Vad ska ni äta ikväll??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0