Veckan med Mys

Mina första 5 dagar är nu slut vilket betyder att jag inte längre går bredvid utan får jobba mer självständigt. Vilket jag har gjort de 2 senaste dagarna. Trivs faktikst bättre än vad jag trodde jag skulel göra där. Roliga och galna arbetskamrater. Gillar mina boende med haha de är för roliga.
Idag blev det även lite mer pengar... Efter 19 på veckoslut får man mer i ob.
Så skönt att allt känns som att gå uppåt nu.
Trivs på mitt jobb, har fått Lgh flyttar i slutet av augusti, fått en del nya kompisar. Har faktikst inget att klaga över.
Jag mår som mina fiskar i vattnet (vilket är helt utmärkt).
Fast Zlatan (the fish) mår kanske inte så bra som att ha är borta.
Nej nu ska mys tydligen i väg och flörta.
Vad gör ni ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0