vänner eller inte??

Har funderat på en sak.
Hur kommer det sig att det alltid är jag som måste höra av sig till er och varför kan NI aldrig höra av er till mig?
Självklart vill jag ha kontakt med er och är snäll som hör av mig men, är ganska så trist att det alltid är jag som hör av mig.
Har sagt till mig själv flera gånger att nu måste det vara slut på det men, nej lik förbannat ringer jag till dem.
Att de som vet och står än så nära inte ens kan ringa elelr skicka ett sms och höra om man vill med.
Känns som man har gjort något fel men, undrar har jag det.
Borde kanske lugna ner mig lite och vara mer som dem men, hur kul är det?
Jag vill vara den jag är och ingen kan ändra på det hur mycket de än försöker.
Nej jag är riktigt upprörd och ledsen kan inte ens skriva.
Och "du" som vet allt detta arför gör du så...?

Nej klara inte det blir bara mer sårad och ledsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0