dax för uppdatering

Oj känner att jag inte riktigt har hunnit med allt jag skulle göra.
Har inte updaterat min blogg på länge nu men, har inte tiden.
Händer en hel del i mitt liv just nu.
Ska snart flytta, jobbar och umgås med mina underbara kompisar.
Vet inte riktigt vad jag hade gjort om jag inte hade haft dem.

Idag är det jobb mellan 13:30-21:30 är ju inte alls varmt där inne i bastun på eftermiddagarna.
Fast idag ger det lite mer pengar som att jag jobbar kväll. Igår jobba jag 7-14 sen stack jag direkt till badet. Så skönt med ett kallt dopp. På kvällen blev det pizzan och allsång på Spången. Hade även ett lite födelsedagskalas som jag skulle på.
Lilla André blev 4 och en lite större pojk. Oj vad tiden går fort.
Det var riktigt roligt på Spången med faktiskt. Oki vi km typ 15 minuter innan det var slut men, det var roligt, skönt väder och mycket folk.

Börjar bli lite rädd för att jag har satt mig in i fel sak som kommer få mig att må dåligt. Jag vet hur det känns och vara där den personen är och vill absolut inte att det ska gå lika långt so mdet gick för mig. FAst jag evt hur svårt det kan vara. Man vill ju gärna klara av det själv men, tror det är för sent och att jag måste hoppa in och hjälpa till innan det blir helt galet.

nej nu väntar jobbet och jag måste fixa iordning mig och lite sånt innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0