tufft beslut

Düssel eller Sverige?
Oki jag har ett stort beslut att fatta. Vet inte rikigt hur men, måste.
Jag vill ner till Düssel igen men, samtidigt vill jag tjäna pengar och där nere går pengarna till annat.
Har studieskulder upp över öronen sen vill jag ut och resa.
Stannar jag i Sverige har jag både timjobb och annat strö jobb + Lgh.
Åker jag ner kan jag åka runt lite mer än vad jag har gjort men, som sagt då försvinner pengarna.
Vill ju betala av mina studieskulder nu så fort som möjligt.
Ett svårt beslut. Har bara varit hemma i knappt 2 veckor och det är så kul att vara hemma och träffa alla kompisar. Sen har man ju haft så roligt med sen man kom hem.
Tufft beslut.
Behöver nog ha lite hjälp att välja :-).
Eller kanske jag borde ta tag i mit liv och sluta upp att skjuta allt framåt.
Studieskulderna försvinner jue inte direkt så.
Det är ju ganska skönt om man blir av med dem så snabbt som möjligt så man kan leva livet och fundera ut vad man vill göra. Kan ju bli mer studieskulder och då kanske man har lärt sig ett och annat.
Nej nu ropar duschen och sen är det nog disken eller tvärtom haha

puss och kram på nosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0