Trött, ledsen och lite Irriterad

Är helt slut i hela kroppen.
Har dunder huvudvärk och riktigt ont i ryggen.
Har varit fullt upp på jobbet och kanske inte har jobbat med dem roligaste fast slapp den sidan idag.
Fast vad sjukt irriterad jag blev på städtanten. Blöt över allt ju. Halka till och vred ryggen så nu har jag sjukt ont i ryggen.
Får bli Panodil imorn. Börjar ju undra hur städtanterna tänker. De boende kan ju med halka och slå sig riktigt illa.
Fast just nu mår jag sjukt dåligt har haft en dålig dag och är grymt ledsen.
Är trött på allt och alla. Om jag fick och kunde hade jag lagt mig under täcket och legat där till solen sken och jag verkligen Känner att detta kommer bli en super bra dag. Kanske den bästa någonsin.
Nej nu kallar sängen på mig och drömmarnas land kanske jag drömmer om en helt underbar och fantastisk dag och person. (om det bara hade funnits någon sån) Fast i drömmarna finns allt.

God natt och sov gottt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0