shopping med Mamsen

Så ja idag efter jobbet, middan och duschen tog jag en tur till Väla med Mamsen.
Skulle egentligen inte handla något utan bara titta som det så fint heter men, man kan ju inte låta bli.
Jag köpte faktiskt 3 små ljuslykter på Hemtex till mitt NYA lilla place. Super fina och billiga var dem med. Vi gillar när de rear.
Det blev även två små handdukar till mitt lilla badrum (som jag inte har sett ännu så hoppas de matchar).
Behöver jue inte det men, vad gör man är det REA så är det REA.

Efter det blev det självklart en tur in på MQ - där hittade hon en fin tub klänning (me love). Fick en aning besluts ångest men, ville ju ha den. Det enklaste var att välja färg... så nu har även jag den lille svarta haha.
Ett måste när man shoppar är jue en vända in på H&M.
Hittade faktiskt inget där tråkigt nog men, passa på att köpa lite underkläder. (Alltid bra)
Sen kan jag ärligt säga att det inte blev så mycket mer shoppande av kläder.
Systemet var jag med inne på så nu du kan vi dricka redbull & vodka för hela slanten.

Tog även en sväng in på IKEA. Var bara tvungen att kolla lite möbler till LGH.
En orange soffa kanske?
Nja tror inte det men, vet någon som tyckte den var väldigt het.

Nu är man hemma igen och kolalr in och blir så deppig så tog tag i min städning som bara har tagit typ 2 veckor att börja på men, vi skyller på att hon inte haft tid. Har knappt varit hemma sen jag kom tillbaka från Düsseldorf. Fast ikväll tror ajg att jag ska vara hemma är sjukt trött och jobbar kväll imorn.
Så städa lite eller plocka undan så får jag tad et andra till helgen sen sätta igång en rulle och mysa ner mys i sängen. Låter inte helt fel eller vad säger ni?
Oj ... glömde kan ju inte göra något förrän jag har gjort min pasta till imorn. Jaja...
nej, om jag vill få något gjort får jag få tummarna loss.

Tjillivippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0